duminică, 26 iunie 2011

Provocarea nr.15 pe Scrapper

Iarasi o provocare minunata.Luna aceasta cuvantul e RETRO.Bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut cand am aflat subiectul provocarii a fost sa dau cautare pe Google :) si asa am descoperit un lucrusor pe care il avem in comun, eu si subiectul retro.....manechinul retro!!!
Asa ca uitati ce am facut pentru Scrapper in Romania si pentru sufletelul meu :)




Planul initial era sa-i fac si un sort la fel de retro,dar revin si cu el daca reusesc :)
P.S.Trebuie sa-i zic multumesc lu mami a mea pentru donatia catre acest proiect,a mileului crosetat.

7 comentarii:

  1. Foarte frumos,ca de obicei!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,dragelor.Sunteti dragute ca de obicei.Ma bucur ca va place.

    RăspundețiȘtergere
  3. OOOOO cat e da fain:D!!! Felicitari si bafta:P

    RăspundețiȘtergere
  4. wow!!!
    este de adreptul superb imi place la nebunie.

    bafta la provocare!!!!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Diana.Sunt in TOP 3 datorita micului meu manechin :).Sunt tare incantata ca a placut lucrusorul facut de mine,mai ales ca si mie imi place mult de tot si are locusorul lui de cinste langa dulapiorul meu de ate.
    Iti multumesc pentru vizita si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)