sâmbătă, 30 iulie 2011

Iar provocata :)

Iar m-am gandit la o mie de lucrusoare pe care le puteam face pentru Scrapper in Romania si care sa se incadreze in tema de luna aceasta," Floral ",dar m-am oprit la....stolul meu de vrabii :):))))))

Am pregatit multe panzuci cu floricele,un tipar,ac si ata,forfecuta si la treaba


iar acesta este rezultatul...






Lipsesc 2 de la "sedinta foto" dar Micu meu zice ca "nu-s" si rade :) si cica mai trebuie sa mai facem mai multe,iar problema e ca si eu cred la fel...


14 comentarii:

  1. Sunt foarte, foarte frumoase si reusite! Are dreptate micu' tau, sa mai faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tare frumoase creatiile tale! Mult succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte dragalase!bafta la provocare!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragute vrabiile! Le-ai cusut manual sau la masina? Succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurelia multumesc.Mai fac macar sa am un stol zdravan :)daca tot am.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Laura.Iti doresc si tie mult succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ebonyoana ma bucur ca iti plac.Iti multumec si mult succes si tie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ileana le-am cusut de mana,ca inca nu am reusit sa cos la masina :(.Sper sa-i descopar tainele intr-o buna zi ca pana acum nu am avut timp sa exersez si cusutul la masina.
    Iti multumesc pentru vizita.Mult succes si tie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte reusite pasarele. Atat de vesele. Parca le si auzi ciripind. Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce sunt dragute ele! intr-adevar pasarele niciodata nu pot fi prea multe :)) poti sa le schimbi la sezoane sau la sarbatori, de Craciun sa faci mai multe rosu cu verde sau albe, la Paste - ceva florate sau de culori palide ca de primavara, vara mai colorate si poti sa le pui sa atarne la genti sau chei...

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumec Ronnie.Ma bucur mult sa vad ca plac pasarelele mele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Lina,exact la asta ma gandeam si eu sa le fac pe diferite teme si asa le voi avea tot timpul prin casa :)
    Iti multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte reusite!! Tare mult imi plac acest gen de lucrusoare!
    Bafta la provocare:)
    Rux

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)