marți, 31 ianuarie 2012

Scrapper in Romania


      Pentru provocarea din aceasta luna de pe Scrapper in Romania mi-am facut o agenda frumoasa:)


          Caldura casei - pentru mine e sa ma cuibaresc in fotoliul meu mare si pufos si calduros pentru ca e langa calorifer,si sa scriu intr-o agenda facuta special pentru sufletelul meu,in linistea noptii,cand dorm micii :)
    

Cum am facut:
-am ales o agenda cu coperti tari ca sa imi fie mai usor
-am intins un strat subtire de adeziv pe fiecare coperta in parte si am intins bine panza
-dupa ce s-au uscat copertile am lipit ornamentele
-ornamentul cu masina de cusut e facut dintr-un sigiliu turnat direct pe panza 
-ingerasul e o bucatica dintr-un tricou pe care am lipit-o pe un mosorel 

Mult spor la mestesugit.

14 comentarii:

  1. Cat e de frumos Micaela!! Am calatorit in timp privindul:) Felicitari!!
    bafta la provocare
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux!Coperta ma poarta in trecut ,iar interiorul in viitor :):)

      Ștergere
  2. Ai imbinat ingenios materiale diferite si a iesit ceva deosebit. Foarte frumosa...felicitari si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a luat ceva pana am reusit sa potrivesc toate lucrusoarele dar merita chinuiala daca agenda mea place :)Mult succes si tie.

      Ștergere
  3. Cat de multe detalii delicate si frumoase. Imi si imaginez cum e sa stai sa scrii intr-o agenda asa draguta. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vavaly ,intr-adevar parca vin ideile mult mai usor :)Mult succes si tie.

      Ștergere
  4. Si m-am intors sa iti ofer un premiu virtual:
    http://copilarim.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award.html
    Tocmai la timp ca sa observ o minunata scapare in comentariul meu de mai sus (*privindu-l)
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca te-ai gandit la mine Rux,esti o draguta :)Si mie imi este foarte drag blogul vostru,iar de cel de "Provocari verzi" http://provocariverzi.blogspot.com/ m-am indragostit la prima vedere si abia astept sa caut si eu material sa fac un lucrusor si sa particip :)
      Vai de mine ca acum trebuie sa aleg doar 5 bloguri...

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa! Imi place masina de cusut, un detaliu minunat. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte rafinata, cu mult gust, imi place foarte mult. Cred ca ti-e mai mare dragul sa scrii in ea.

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)