luni, 19 ianuarie 2015

Paturica 2

Doar putin ca trebuie sa ma aprovizionez cu atuci


2 comentarii:

  1. Azi putin,maine putin...sunt sigura ca va prinde contur...si ce contur frumos...
    Cu ce fir o lucrezi?
    O faci patratele combinate de culori?
    Multumesc ca te alaturi acestei actiuni...ma faceti s anu renunt nici eu la lucru :D
    Te pup cu drag...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar putin cate putin :)
      La fire folosesc tot ce prind,pentru ca am inceput-o cu ce aveam,cam tot asa vreau sa continui,nu vreau sa ma stresez cu cumparatul firelor,poate la urmatoarea am sa fiu mai serioasa :) acum doar ma joc :)
      Eu iti multumesc pentru provocare,asa ma motivez si eu sa lucrez cate un pic in fiecare saptamana :) Ne vedem duminica.

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)