vineri, 26 februarie 2016

Sustin PV si e Friday Flowers

   


      Provocari Verzi  e un proiect care mi-e tare drag si care ma reprezinta .
      Face parte din viata mea prin diferitele lucrusoare facute ca raspuns la provocarile zanutelor si mai face parte si prin premiile deosebite pe care le-am tot castigat in timp.
     Cand pot cu drag sustin acest proiect,iar zanutele au si daruri pregatite pentru sustinatori :))  Asa au ajuns in ghiveciul meu de branduse,aceste dragalase ciupercute facute de Rux .
     Despre cum se poate sustine Provocarile Verzi Aici .

     De bucurie ca le-am adus prietene asa deosebite cum sunt ciupercutele,brandusele mele au zambit cu toate petalele lor :))



Floricelele se aduna vinerea la  

7 comentarii:

  1. superbe sunt! multumesc mult pt participare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte gingase...ca si sufletul tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Weeee ce dragut!!! E prima ooara cand vad branduse albe :o!!!!!
    Stiam de cele violet si cele galbene.
    Ma bucur tare mult ca iti plac ciupercutele. :*
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred ca am vazut prima data aici prin gradini si acum am gasit si mi-am luat si pentru mini gradina mea :)Pe cat de dragalase sunt pe atat sunt si parfumate.
      Sunt WAU !!! Se vede ca ai in sange sculptatul ;)
      Pupici :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)