sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 10 :)

Despre Jurnal Aici


Pentru astazi (data/hora)... sambata 4 ianuarie 2014, ora 18.15
Afara ... e intuneric 
Mă gândesc ... la mult prea multe odata...la faptul ca am inceput anul din plin, ca raman singura acasa, ca mai sunt 3 zile si puiul meu (sotul) pleaca departe de noi pentru prima data in cei 9 ani de cand suntem impreuna, la bagaje, la planuri, la multe,multe
Din locurile de unde invatam ... din trecutul nostru daca privim cu inima complet deschisa
Sunt recunoscător pentru ... raspunsurile pe care le primesc la rugaciuni
Din bucătărie ... miroase a ceai, ca iar nu mai pot sa beau cafea si obligat-fortat fac pauza cu ceai :)
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni si hanorac
Citesc ... cele 3 carti scrise si desenate de Beatrix Potter,pe care le am in biblioteca 
Ceea ce astept (sper) ... in aceste zile foarte multe astept si sper dar cel mai mult sper sa treaca repede si  cu bine perioda ce urmeaza
Ce mai mesteresc ... cos tot ce apuc ca sa imi linistesc sufletul

Ascult ...


În casa ... e liniste
Unul dintre lucrurile mele preferate ... lumanarile si linistea pe care o impartasesc cu mica lor flacara
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa petrecem toti 4 cat mai mult timp impreuna
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:




5 comentarii:

  1. Oh, stiu cat de mult inseamna fiecare clipa inaine de plecarea copilului. :)
    Sa aveti o duminica linistita si plina de momente frumoase Inseamna atat de mult amintirile!
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puiul e de fapt sotul :) dar tot ca un copil imi e :) de foarte multe ori :) Multumesc draguto.Pup

      Ștergere
  2. La multi ani draga mea!!! Sa aveti un an 2014 cu sanatate si bucurii si liniste sufleteasca si... sa creezi lucruri minunate! :)

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)