miercuri, 16 martie 2016

MFC Inceput de primavara




Cateva picaturi de primavara :)

12 comentarii:

  1. Cat de frumoooooos <3!!!!!
    :D
    Primavara e minunata ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e minunata,sper sa isi intre in drepturi mai repede :)

      Ștergere
  2. Primăvara e anotimpul meu preferat! Culorile și parfumul ei sunt minunate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e,primavara e minunata.Eu ador explozia de energie a acestui anotimp :)

      Ștergere
  3. Scuze dar nu stiu ce inseamna mfc....Abia astept zilele insorite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miercurea fara cuvinte ;)
      Te cred ca le astepti,in gradina incepe magia si voiosia :) Imi si inchipui buburuzele tale descoperind toate minunatiile gradinitei voastre :))

      Ștergere
    2. Ei na, ca nu mi-am dat seama....magnolie?

      Ștergere
    3. Nu draguto :) adica prescurtarea de la Miercurea fara cuvinte-Mfc

      Ștergere
  4. Ce buburuze simpatice! Parca tin sfat!
    Primavara isi intra usor, usor in drepturi!
    Zile minunate de primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca faceau ce faceau separat si tot se adunau parca la sfat,cum zici tu :))
      Multumesc :)
      Si tie la fel draguto :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)