vineri, 25 noiembrie 2016

Jurnalul unei femei simple



Pentru astazi (data/hora)...25 nov 2016/19:11

Afara ...a fost soare si a parut cald dar in realitate a fost o friguroasa zi de noiembrie. Acum e intuneric si foarte frig.

Mă gândesc ...la sarbatorile care vin cu viteza uimitoare si la cat de pline vor fi anul acesta cu parintii care vin din tara si cu fratele din Germania,vom fi toata familia la un loc dupa multi ani :)

Din locurile de unde invatam ...din viata de zi cu zi. Pentru  ca micii mei nu mai sunt chiar mici si mi se pare ca in ultima perioada sunt in continua schimbare, am devenit din ce in ce mai atenta la orice invatatura pot lua din fiecare intamplare prin care trecem.

Sunt recunoscătoare pentru ...prietenii .Nu am multe dar cele pe care le am sunt deosebite. Cu cat am inaintat in varsta cu atat mai selectiva am devenit asa ca multe persoane raman la nivel de cunoscuti pentru ca nu mi-ar face fata :))

Din bucătărie ...ciorbita cu fasole si ciuperci pentru tati,o salata de spanac cu avocado si cu paine prajita pentru mami si lapte cu gris si scortisoara pentru mici .Pe maine planuiesc o prajitura de morcovi ,o salata de peste si peste la cuptor cu o mamaliguta zdravana.

Cu ce sunt imbracata ...pantaloni scurti si tricou


Ceea ce astept (sper) ...sanatate ca mica mea inca tuseste destul de tare si nu vreau sa ii dau cinestie ce medicamente; pana acum am razbit cu siropuri facute de bunica 

Ce mai mesteresc ...toata atentia mea e indreptata spre a crea un locusor perfect pentru facut poze ,asa ca lipesc hartii, tai scandurele si testez aparatul foto

Ascult ...obisnuitul teatru ,am ajuns la povestile clasice pe care le ascultam la picup cand mergeam la clubul de cusaturi unde profesoara o aveam pe mama sotului meu.

În casa ...e caldut si liniste si miroase yummi de la scortisoara

Unul dintre lucrurile mele preferate ...atucile de toate felurile si toate culorile :))

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...homework :) micii au de facut niste proiecte destul de complexe asa ca avem de lucrat .In rest maine seara iar la dentist .

Aici sunt cateva imagini pe care m- am gândit să o împărtășesc:




Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha .

5 comentarii:

  1. ce frumos peisaj !!!
    felicitări pentru postare - mi-a plăcut să intru în atmosfera unei mămici dedicate !
    vă doresc multă sănătate tuturor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar la geamul meu din fata de la camera mea :)
      Iti multumesc pentru cuvintele tale,ma bucura nespus :)
      Multumim !

      Ștergere
  2. Tocmai ce ziceam ca iubesc jurnalul acesta al tau si mi-a dat eroare cand postam comentariul :))))).
    Asa ca nu stiu daca s-a salvat sau nu. Ziceam ca norii par niste munti care plutesc :P. Si ca poate la anul o sa imi fac si eu curaj sa incerc sa scriu asa, ca un fel de jurnal la sf de sapt. ;)).
    Ahh si uitasem sa te intreb. Asa cald e in casa ?:P

    Pupici si multa sanatate :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi tehnologie nabadioasa :)
      Daaa norii erau ca dintr-o poveste. Sa incerci pentru ca sigur o sa iti placa :) eu fac galerie :)
      Hihihi asa cald e in casa :)) Sunt nascuta in august asa ca fara caldura si lumina muuulta nu pot functiona :)))

      Pupici si multumuim ;)

      Ștergere
  3. Ah,ce ma bucur ca va reuniți...cam asta înseamnă spiritul Crăciunului.
    Da,si copiii mei trec prin schimbări,de mi-a mai ieșit încă o suta de fire albe.
    Succes cu noua ta cutiuță fotografica!
    Prietenii se cam triază singuri.
    Sănătate multa mai ales micai.
    Nu prea am înțeles ce sunt atucile.
    La multi ani româncuțo!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)