joi, 26 ianuarie 2017

Bucurii de ianuarie

     Rux ne asteapta si anul acesta sa adunam frumos ,bucurie cu bucurie, asa ca merg si eu cu drag cu o bucurie daruita luna aceasta ;)
     A fost ziua surioarei mele si am ales sa ii daruiesc ceva mai deosebit,ceva dragalas care sa o faca sa zambeasca ,ceva unic ce numai eu ma puteam gandi sa-i daruiesc :)
     De fapt darul meu e pentru copila din ea :) si stiu sigur ca i-am facut o mare bucurie ;))



Hihihi da, darul meu a fost o Blythe facuta special pentru sora mea:)
Facuta, adica am ales culoarea parului si am ales sa aiba si breton. apoi tipul corpului l-am ales cu incheieturi si am ales si fata ;) cu un machiaj foarte delicat ,mai exact cel mai delicat ;) 

Bineinteles ca i-am crosetat si o rochita si un fularas /pamblica :)

Asa o bucurie cred ca e numai buna de adaugat la colectia de Bucurii de luna aceasta de pe Copilarim ;)

8 comentarii:

  1. In primul rand La multi ani, frumosi si sanatosi!!! :D
    Ce tare! Surioarele noastre si-au serbat ziua de nastere la cateva zile una de cealalta ;)). Eu i-am facut mini cuvertura cu granny squares anul acesta (a fost, cum sa spun, ca un fel de comanda :P - deobicei eu ma rog de ea "ce sa iti fac, ce ti-ai dori... " :p).
    E superba papusica <3!! Si imi place mult cum ai imbracat-o <3!!
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ;)
      Da noi avem asa ca o regula sa ne sfatuim cu cadourile.
      Multumesc :)))

      Ștergere
  2. Imi plac mult ochii papusii! Asa mari si expresivi!
    Cred ca a fost un cadou foarte apreciat!
    La Multi Ani surioarei! Sa fiti sanatoase si voioase mereu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi si mie mi-au atras atentia de prima data,ochii,par asa inocenti :)
      A fost si inca este ;)
      Iti multumim ^-^

      Ștergere
  3. pentru surioara ta: La mulţi ani !
    minunat cadou !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dar frumos!De unde ai luat păpușica?Multi ani sănătoși surorii tale!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)