vineri, 13 aprilie 2018

Jurnalul unei femei simple 2-2018


Pentru astazi (data/hora)...13 April 2018 / 20:40

Afara ...se intrezareste speranta venirii primaverii,defapt dupa cum se prevede vine direct vara :))

Mă gândesc ...nu mai stiu la ce ma gandesc :)) 

Din locurile de unde invatam ...de la toate petrecute, am invatat ca pentru moment sa fiu mai blanda cu mine,pentru ca nu era corect sa tot aplic standard dublu :) intelegatoare cu ceilalti si critica cu mine ,asa ca am inceput sa-mi justific firele albe prin intelepciunea castigata

Sunt recunoscătoare pentru ...multe si toate 

Din bucătărie ...sandwich-uri si chestii dulci si suc ,toate nesanatoase ca a fost o zi mai altfel

Cu ce sunt imbracata ...colanti si maieu

Citesc ...Harry Potter in engleza si citesc cu voce tare ca nah trebuie sa-mi exersez accentul ;)

Ceea ce astept (sper) ...astept rabdatoare si plina de nadejde tot ce astept :) 

Ce mai mesteresc ...am mai vopsit niste dulapioare ,am mai cusut la un modelas inceput mai demult

Ascult ...Micu cum ii citeste o poveste Micai si Printul cum se joaca cu Miller :))

În casa ...e cald si proaspat rearanjat :)) sper ca asa v-a ramane anul acesta :))) macar baza ;)

Unul dintre lucrurile mele preferate ...mirosul de tamaie naturala arsa pe carbune .

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...sa facem tidy la garaj, sa pregatim masina printului pentru vanzare.A fost o masina proiect pe care printul a luat-o stricata si a invatat sa o repare si a facut-o sa mearga dar acum sta degeaba pentru ca ar fi prea scumpa sa circulam cu ea.Asa ca ii cautam o famile care sa o iubeasca.

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:







Mai multe pagini de jurnal

2 comentarii:

  1. O atmosferă plăcută pe la tine - ca de weekend !
    Îți doresc mult succes în tot ce dorești să realizezi !
    Weekend plăcut !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mare s-a facut Miller <3!!
    Si ce vizitatori simpatici ai in gradina :). Cand eram mica, dupa ploaie, alergam sa salvez melcii. Am calcat din greseala pe cativa si nu suportam chestia asta... Doamne. Imi placea sa le cant " melc Melc" si erau asa simpatici cum faceau cu cornitele lor ;)).

    Imbratisari cu drag :*

    ps: si la noi e soare... Ma uit ca deja teii sunt verzi :P.

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)